Designertassen Online
Je kunt zoeken op designers, kleuren, stijlen enz., bijv.:
  • "zwarte clutch"
  • "michael kors"
  • "schoudertas"
  • ...
categorieën
producten
alle artikelen tonen

Wij maken gebruik van cookies! Wat dat betekent, verneem je hier.

Sluiten
X

FAQ

~
Klantenservice
Veel gestelde vragen
  1. Mijn account

    • Wie kan bij Fashionette bestellen?

      Onze klanten moeten minimaal 18 jaar oud zijn en in de EU wonen om in onze online shop te kunnen bestellen. Wij leveren alleen aan particulieren.

    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

      Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunnen wij u via e-mail een nieuw wachtwoord sturen. Klik op de volgende link om uw nieuwe wachtwoord . op te halen.

    • Hoe beëindig ik mijn account bij Fashionette?

      Om uw account te beëindigen stuurt u een e-mail of brief naar:

      Fashionette GmbH
      Grafenberger Allee 295
      40237 Düsseldorf

      service@fashionette.de

    • Hoe werkt een klantenaccount?

      Binnen een paar minuten heeft u een klantenaccount aangemaakt. U heeft alleen een geldig e-mailadres nodig en een wachtwoord. Met uw klantenaccount krijgt u inzicht in uw lopende en afgeronde bestellingen en kunt u uw gegevens bekijken en wijzigen.
      Voor uw eigen veiligheid is het belangrijk dat u alleen zelf uw gegevens aanpast. Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om u te helpen.

    • Hoe veilig zijn mijn persoonlijke gegevens? 

      Onze online shop is Veri Sign getest. Dit certificaat garandeert onze identiteit en legitimiteit. Uw klant- en bestelgegevens worden uitsluitend via SSL-encryptie verzonden. Voor meer informatie kunt u onze privacyverklaring lezen.

  2. Bestelling / levering

    • Hoe bestel ik bij Fashionette?

      1. Kies een artikel
      2. Plaats het artikel in uw winkelmandje en voer de code van uw tegoedbon in (indien van toepassing)
      3. Voer uw factuuradres en (indien afwijkend) uw leveradres in
      4. Voer de betaalgegevens in
      5. Na het invoeren van uw betaalgegevens klikt u op de “OK, verder” knop
      6. Controleer uw bestelling en sluit deze via de “Nu kopen” knop
      Nadat uw bestelling is afgerond, ontvangt u een bevestigingsmail op het aangegeven e-mailadres.
      Indien u geen bevestigingsmail ontvangt, kijk dan in de spammap of neem contact op met de klantenservice.

    • Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt geleverd?

      Indien wij uw bestelling op weekdagen voor 15.30 uur (CET) ontvangen, wordt deze dezelfde dag verzonden. Onze leveringen worden uitgevoerd door UPS, dit kan 3 tot 5 werkdagen duren.

    • Kan mijn bestelling meerdere keren worden aangeboden?

      Als wij u niet thuis treffen voor het bezorgen van uw bestelling, zal onze UPS-koerier het nog een keer proberen. Als uw bestelling ook de tweede keer niet kan worden afgegeven, ontvangt u een melding dat de aflevering niet is geslaagd en dat u contact kunt opnemen met UPS. Pas daarna wordt het pakket voor de derde en laatste keer aangeboden.

    • Kan ik mijn levering ook zelf ophalen?

      Wij versturen uw pakket met een externe koerier, dus het is niet mogelijk uw bestelling zelf op te halen.

    • Wat betekent de aankoop orderstatus in mijn klantenaccount?

      Hierin vindt u de voortgang van uw bestelling.
      Gemengd: Uw bestelling wordt verwerkt
      Afgerond: Uw bestelling is volledig verwerkt
      Afgesloten: Uw bestelling is teruggekomen als retour en is correct teruggedraaid
      Geannuleerd: Uw bestelling kon niet worden verzonden. Kijk voor meer informatie in de inbox van uw e-mail

  3. Betaling

    • Wanneer wordt mijn bestelling afgeschreven?

      Wij schrijven uw bestelling normaal gesproken direct af na verzending.

    • Zijn alle prijzen inclusief btw?

      Ja, al onze prijzen zijn inclusief btw (deze verschilt per land).

    • Welke betaalmethoden worden aangeboden?

      Onze klanten kunnen uit de volgende betaalmethoden kiezen:

      - iDeal

      - creditcard (Master Card, VISA, American Express)

      - Paypal

      - - een cadeaubon invoeren

    • Wat is de CVV-/CVC-code?

      De CVC-code is de driecijferige code achterop uw Mastercard of VISA-kaart, naast het vakje voor de handtekening.
      Op American Express-kaarten staat de viercijferige code op de voorkant.

    • Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

      Als u niet op tijd betaalt, krijgt u een vriendelijke herinneringsmail. Wij belasten uw creditcard niet tot u het openstaande bedrag heeft overgemaakt of ons vraagt uw kaart nogmaals te belasten. De administratiekosten worden via uw creditcard doorberekend.

    • Wanneer ontvang ik het geld retour?

      Nadat wij uw bestelling retour hebben ontvangen, wordt het bedrag gerestitueerd.

  4. Retouren

    • Wie is aansprakelijk voor schade aan mijn product?

      Voordat uw een schadeclaim indient, controleer altijd of het hier gaat om gebruikssporen of een gebrekkige kwaliteit. Fashionette wijst alle aansprakelijkheid af voor normale gebruikssporen. Gevoelig en dun leder zal sneller gebruikssporen vertonen dan stevigere, robuustere ledersoorten, vooral aan de handvaten en bodem. Als uw handtas sporen vertoont van gebrekkige kwaliteit, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen proberen uw product door een specialist te laten repareren. Deze service is gewoonlijk gratis en kan een aantal weken in beslag nemen.
      Gebreken kunnen bijvoorbeeld zijn: losse naden, studs, nagels of handvaten. Ook ritsen en metalen elementen kunnen goed worden gerepareerd, mits het label van uw artikel deze service aanbiedt.

    • Ik vind mijn tas niet mooi, kan ik hem retourneren?

      Natuurlijk kan dat! U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren zonder opgaaf van redenen. Retouren moeten worden verzonden naar:

      Fashionette GmbH,
      c/o BFS Baur Fulfillment Solutions GmbH
      Michael-Dechant-Straße 200
      D-96260 Weismain
      Germany

    • Hoe stuur ik een artikel terug?

      Stuur uw artikelen veilig terug naar Fashionette. In dit geval komen de kosten voor uw eigen rekening. Gebruik het bijgesloten retourformulier en de adressticker.

    • Kan ik mijn bestelling ruilen?

      Als uw artikel niet aan uw verwachtingen voldoet (niet de juiste maat heeft, een afwijkende kleur, etc.), kunt u het aan ons retourneren. U kunt uw artikel niet voor een ander artikel ruilen. U moet een nieuwe bestelling plaatsen om het juiste artikel te ontvangen.

    • Heb ik bij Fashionette recht op bedenktijd?

      Ja. U heeft het recht binnen 30 dagen de koopovereenkomst op te zeggen. Doe ons uw schriftelijke opzegging toekomen via e-mail, post of fax. Daarnaast kunt u afzien van uw bestelling door uw deze terug te sturen. Meer informatie over uw recht op bedenktijd vindt u in onze algemene voorwaarden. Stuur uw opzegging naar:

      Fashionette GmbH
      Grafenberger Allee 295
      40237 Düsseldorf

      Germany
      E-Mail: service@fashionette.de

      Mochten wij uw creditcard al hebben belast, zullen wij het geld natuurlijk zo snel mogelijk restitueren.

    • Wat gebeurt er als ik de Fashionette ID-kaart verwijder?

      Uw artikel kan alleen worden geretourneerd als de ID-kaart nog aan het product bevestigd is. Artikelen mogen niet gebruikt zijn en dienen binnen de termijn voor retourartikelen bij ons binnen zijn.

  5. Tegoedbonnen

    • Hoe gebruik ik mijn tegoedbon?

      Voer uw tegoedboncode in het hiervoor bestemde vak in uw winkelmandje in en klik op “gebruik tegoedbon”. De waarde van uw tegoedbon wordt automatisch in mindering gebracht.

    • Kan ik tegoedbonnen kopen bij Fashionette?

      Op dit moment kunt u nog geen cadeaubonnen bij ons kopen.

  6. Nieuwsbrief

    • Wat is de nieuwsbrief?

      In onze nieuwsbrief informeren wij u over onze producten en trends – deze service is natuurlijk gratis.

    • Wat zijn de voordelen van de nieuwsbrief?

      Door u aan te melden voor onze nieuwsbrief ontvangt u de nieuwste informatie over onze producten en promoties. U kunt uw favoriete artikel dan reserveren voordat anderen het kan zien.

    • Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

      U kunt zich via onze “nieuwsbrief-aanmelding” (op onze welkomstpagina) met uw e-mailadres aanmelden voor de nieuwsbrief. U kunt u ook via uw account aanmelden door te kiezen voor “algemene aanmelding” onder “mijn nieuwsbrieven” in uw persoonlijke instellingen.

    • Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

      Indien u de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, informeert u ons hierover via een e-mail aan service@fashionette.de of u kunt de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief gebruiken.

  7. Andere vragen

    • Ik wil graag een specifiek product

      Stuur ons een e-mail met uw speciale wensen voor onze online shop. Wij vragen onze inkoop dan of het mogelijk is de voorgestelde tassen toe te voegen aan onze productlijn.

    • Gisteren heb ik mijn favoriete tas nog online gezien en nu is hij weg. Betekent dit dat hij al is uitverkocht?

      Helaas wel. Het aantal exemplaren dat wij aanbieden verschilt per product. Het kan voorkomen dat wij van een bepaald product slechts een beperkt aantal op voorraad hebben. Als uw favoriete tas was afgeprijsd, kan het zijn dat hij heel snel uitverkocht is. Alle tassen die u in onze online shop ziet, zijn beschikbaar.

    • Ontvangt u naleveringen voor uitverkochte artikelen?

      Neem contact met ons op als u wilt weten of een bepaald artikel weer beschikbaar wordt. Als u zich heeft aangemeld voor onze nieuwsbrief, informeren wij u direct over alle nieuwe artikelen in onze shop.

De fashionette belofte
Snelle levering binnen 2-3 werkdagen!
30 dagen bedenktijd gegarandeerd!
Kopen op afbetaling mogelijk!
Gratis verzending en retournering!

Veiligheid bij betaling en verzending

Bezoek onze boetiek in Düsseldorf

Loading ...