Je kunt zoeken op designers, kleuren, stijlen enz., bijv.:
  • "zwarte clutch"
  • "michael kors"
  • "schoudertas"
  • ...
categorieën
producten
alle artikelen tonen

fashionette gebruikt zowel eigen cookies als ook cookies van derden om je de best mogelijke service te kunnen bieden. Als je op onze site blijft surfen ga je automatisch akkoord met het gebruik van Cookies. Sluiten

Verzending & levering


Verzendkosten

De “Standaard Verzending” van uw bestelling naar Nederland is gratis en wordt binnen 3 werkdagen bij u afgeleverd, daarnaast bieden wij u verdere verzendopties tegen betaling.

“Express Levering”: Bestel je tot 16:00 uur en kiest op de verzendpagina voor “Express Levering”, dan leveren wij jouw pakket al de volgende dag. Alles wat je voor vrijdag 16:00 uur bestelt leveren wij de volgende maandag. Deze service kost bij fashionette slechts 14,95 €.

De terugkeer van uw bestellingen is altijd gratis met UPS.

Let op: Niet gratis extra diensten (bv. “Express Levering”) worden bij een retourzending niet gerestitueerd.

Levertijd

Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur bij ons aankomen, worden dezelfde dag nog verstuurd zolang er voor ons geen vragen openstaan. Een levering binnen Nederland duurt normaal gesproken 2-3 werkdagen.

Bezorgadres

Wij kunnen bestellingen zowel naar het factuuradres als ook naar een afwijkend adres sturen zoals bijvoorbeeld uw werk. Let hier echter wel op, alleen jij of geautoriseerde pakketpunten kunnen dit pakket dan aannemen.

Transportschade

Mocht het pakket met zichtbare beschadigingen bij jou geleverd worden, schrijf dit dan op de ontvangstbevestiging of weiger het pakket aan te nemen. Open het pakket direct na ontvangst. Mocht je na het openen van het pakket zien dat het product beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en zorg voor bewijsfoto’s. Als er één of meer artikelen ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice en geef zo snel mogelijk een melding door aan UPS. Deze schademelding moet binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket bij UPS afgegeven worden. Na het verstrijken van deze termijn kan de schade niet meer gedeclareerd worden. Belangrijk: gebruik hiervoor niet de retourbrief die bij de levering is inbegrepen. Dit pakket wordt vervolgens door UPS opgehaald en onderzocht. Zorg er dus voor dat je het pakket niet kwijtraakt.

Status van de verzending

Zodra je pakket onderweg is krijg je van ons een bevestigingsmail met een link waar je precies kan zien waar je pakket zich bevindt.

Retourneren

Je mag de bestelling binnen 30 dagen na bestelling retourneren. Gebruik hiervoor het meegeleverde retourlabel. Vul het retourticket in en stop dit in het pakket dat je wilt retourneren. Plak vervolgens het UPS-retourlabel op het pakket. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen sturen we je via e-mail een bevestiging en restitueren wij het teveel betaalde bedrag. Wanneer je gebruik maakt van het voorgefrankeerde UPS-retourlabel en het pakket afgeeft bij een UPS-afgiftepunt of -winkel zijn er aan de retourzending geen kosten verbonden. Wanneer je liever wilt dat het pakket bij jou wordt opgehaald, komen deze kosten voor jouw rekening. Neem rechtstreeks contact op met UPS voor een ophaalverzoek.