Je kunt zoeken op designers, kleuren, stijlen enz., bijv.:
  • "zwarte clutch"
  • "michael kors"
  • "schoudertas"
  • ...
categorieën
producten
alle artikelen tonen

ERVARINGSBERICHTEN


Dit zeggen onze klanten!

Heb je nog nooit iets bij ons besteld en wil je voor aankoop liever eerst informatie inwinnen? Graag!

Via het onafhankelijke platform Trustpilot hebben al veel van onze klanten hun ervaringen gedeeld en fashionette beoordeeld. Deze beoordelingen bestaan uit meerdere factoren, zoals de verzending en de klantenservice. Op deze manier kan een besteld artikel natuurlijk ook worden beoordeeld.

Het platform Trustpilot biedt de mogelijkheid onze prestaties te waarderen met sterren; hierbij staan vijf sterren voor maximale tevredenheid. Met deze feedback willen we je helpen bij je beslissing om iets te kopen bij fashionette en het is voor ons natuurlijk ook een kans om onze service bij fashionette constant te verbeteren.

4.3/5
1866 Reviews
Second purchase. Arrived as perfectly as the first one. I am not sure why people leave all these negative reviews. Their prices are great.
15.09.2021 - 14:28
Heb voor mijn dochters verjaardag tas besteld vorige week woensdag. Zou vrijdag verzonden zijn,en uiterlijk maandag of dinsdag bezorgd worden. Niks meer gehoord,via e-mail contact gezocht. Krijg als antwoord,sorry,als u eind volgende week! nog niks gehoord hebt,kunt u contact opnemen!! Baal hier echt van,heb betaald,en nou geen kado. Waarom zetten ze op hun site dan dat het uiterlijk maandag of dinsdag geleverd wordt? Dacht heb ik het op tijd binnen,mooi niet dus. Vanmorgen gebeld,heel lang in wachtrij gehangen,Engelse stem,uiteindelijk maar opgehangen. Dacht dat ik bij Nederlands bedrijf bestelde,maar nee,alles wordt in Engels gecommuniceerd. Weet nu dus totaal niet wanneer ik bestelling kan verwachten,bij ups blijft update ongewijzigd. Eerste en laatste keer hier besteld.
Fashionette Team 15.09.2021 - 13:57
Thank you for your feedback. We apologize for the delayed delivery. Due to internal changes, there may be some delays in individual orders. Every customer is informed about this information in the order confirmation. Please be assured that we are extremely eager to offer you the usual fast delivery service again as soon as possible. You are welcome to contact us by e-mail with your order number to service@fashionette.nl, so that our responsible department can check your order. Furthermore we kindly ask for your understanding as fashionette is based in Germany and therefore communication with the customer is exclusively in German or English. Best regards, your fashionette team
15.09.2021 - 06:23
Alles is prima
14.09.2021 - 11:38
super mooi schoenen, snelle levering
14.09.2021 - 06:00
Hele fijne / strakke zonnebril. Mooi ontwerp van Karl lagerfeld, precies als al zijn mooie lijn.
13.09.2021 - 21:22
Bestelling snel geleverd, netjes verpakt. De tas is echt erg mooi en van degelijke kwaliteit.
13.09.2021 - 19:22
Normaal gesproken zeer tevreden met Fashionette. Heel veel keuze en vaak zeer goede aanbiedingen. Nu echter 1 minder fijne ervaring, maar dat kan gebeuren.
13.09.2021 - 11:26
Ik ga hier nooit meer bestellen wacht all 3 weken op mij bestelling en nogsteeds niet binnen plus klantenservice helpt ook niet mee !
Fashionette Team 13.09.2021 - 14:06
Thank you for your feedback. We would like to apologize very much for the delayed delivery. Because of internal changes, there may be some delays in individual orders. Due to the order number not being provided, we are unable to check your order. Therefore you are welcome to contact us via service@fashionette.nl with reference to your order number. Best regards, your fashionette team
12.09.2021 - 09:11
snelle levering
11.09.2021 - 13:21
de hengsels zijn te kort, je krijgt de tas niet goed over je schouder.
11.09.2021 - 07:32
Ben zeer tevreden; mooie kwaliteitsvolle spullen, altijd goede service, gratis verzenden en retour, heb al veel bij Fashionette gekocht!
09.09.2021 - 20:33
Maat 38 en 39 besteld. Helaas maat 36 en 41 ontvangen!!! Het waren 2 losse bestellingen en dus 2 keer dezelfde fout!
Fashionette Team 10.09.2021 - 09:36
Thank you for your feedback. We apologize sincerely for the inconveniences of your order. Please be assured that we can understand your disappointment and we want to provide a good shopping experience for our customers. Our customer care team is working on your request and will give you more information shortly by email. We apologize again for the circumstances. Best regards, your fashionette team
09.09.2021 - 15:09
The bag is absolutely fine. But the lack of costumer service is outrageous. I’ve emailed about 6 times and sent a dm in the course of 1,5 week. No one answered me once. It’s ridiculous when you pay so much for a bag. Also it was supposed to be delivered on Thursday. It was delivered on Tuesday without letting me know anything
Fashionette Team 10.09.2021 - 09:38
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are not satisfied with our service. Due to the order number or ticket ID number not being provided, we are unable to check your inquiry. Therefore we kindly request you to contact us via service@fashionette.nl with reference to your order number. We apologize again for the circumstances. Best regards, your fashionette team
09.09.2021 - 13:52
Voor t eerst een tas besteld op 29-8. Meerdere keren contact gehad met bedrijf en track&trace geeft aan dat etiket is aangemaakt. Echter, email van hen geeft aan dat pakket onderweg is. Wederom contact met hen gehad en als laatste bericht te horen gekregen dat pakket eerst zoek was en niet meer opnieuw aangeboden kan worden en ik moet een nieuwe bestelling plaatsten. Bedrag is wel afgeschreven van mijn creditcard. Om me tegemoet te komen hebben zij mij een voucher van €30.- aangeboden, maar ik denk niet dat ik hier nog wat ga bestellen. Als ik namelijk niet zelf contact met hen had opgenomen zou ik nooit erachter zijn gekomen dat het pakketje zoek was, want de track&trace code gaf een heel ander bericht aan.
Fashionette Team 08.09.2021 - 09:24
Thank you for your feedback. We regret to hear that your parcel could not be delivered as planned and we apologize sincerely for the circumstances. Due to the order number not being provided, we are unable to check your inquiry at this time. Therefore, we suggest to send us an email to service@fashionette.nl with reference to your order number. Once again we apologize for the circumstances. Best regards your fashionette team
07.09.2021 - 21:37
Heb de verkeerde maat binnen
Fashionette Team 07.09.2021 - 08:45
Thank you for your feedback. We know that you were excited to receive your order. Therefore, we apologize for the circumstances. It is not our standard to send the wrong size to the customer. After checking, we could see that our customer service has already written to you. We are waiting for feedback from you. Kind regards your fashionette team
06.09.2021 - 09:26
Heel mooi verpakt! Prachtig!!
Fashionette Team 08.09.2021 - 09:58
Thank you for your feedback. We are happy to hear that you are satisfied with your desired item. Best regards, your fashionette team
05.09.2021 - 20:30
Ben heel tevreden over het product en met de service. Degelijke verpakking. Het product wijkt niet af van wat er op de site staat afgebeeld.
Fashionette Team 08.09.2021 - 09:57
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you are satisfied with your order. Best regards, your fashionette team
05.09.2021 - 15:46
Nieuwe site voor mij om voor het eerst te bestellen. Reviews gelezen,en een Guess tas besteld voor een leuke prijs met korting! Makkelijk besteld, en netjes op de hoogte gehouden wanneer geleverd. Top!
Fashionette Team 08.09.2021 - 09:56
Thank you for your feedback. We are happy to hear that you are satisfied with us at fashionette. It means a lot to us. Best regards, your fashionette team
03.09.2021 - 21:45
Goeie service, snel in huis en betaalbaar.
Fashionette Team 08.09.2021 - 09:56
Thank you so much for your feedback. We are glad to hear that you are satisfied with our service. Best regards, your fashionette team
03.09.2021 - 20:20
Ben super blij mee en snelle levering,bedankt!
Fashionette Team 08.09.2021 - 09:55
Thank you for your feedback. We are happy to hear that you are satisfied with your order. Best regards, your fashionette team
03.09.2021 - 19:38