Je kunt zoeken op designers, kleuren, stijlen enz., bijv.:
  • "zwarte clutch"
  • "michael kors"
  • "schoudertas"
  • ...
categorieën
producten
alle artikelen tonen

ERVARINGSBERICHTEN


Dit zeggen onze klanten!

Heb je nog nooit iets bij ons besteld en wil je voor aankoop liever eerst informatie inwinnen? Graag!

Via het onafhankelijke platform Trustpilot hebben al veel van onze klanten hun ervaringen gedeeld en fashionette beoordeeld. Deze beoordelingen bestaan uit meerdere factoren, zoals de verzending en de klantenservice. Op deze manier kan een besteld artikel natuurlijk ook worden beoordeeld.

Het platform Trustpilot biedt de mogelijkheid onze prestaties te waarderen met sterren; hierbij staan vijf sterren voor maximale tevredenheid. Met deze feedback willen we je helpen bij je beslissing om iets te kopen bij fashionette en het is voor ons natuurlijk ook een kans om onze service bij fashionette constant te verbeteren.

4.1/5
3511 Reviews
Schoenen besteld met iDeal. Geld wel afgeschreven, maar op de site gaf hij een foutmelding. Hierdoor is de order nergens terug te vinden.
29.09.2022 - 21:04
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
29.09.2022 - 11:15
Twee maanden terug een bestelling gedaan voor een tas. Al snel kreeg ik te zien dat er problemen waren met de gekozen betaalmethode. Na een aantal dagen heb ik netjes mijn geld terug gekregen. Nu wilde ik een andere tas bestellen maar kreeg ik opnieuw met het zelfde probleem te maken. Hier niet bestellen aangezien je toch geen tas krijgt!
Fashionette Team 28.09.2022 - 15:40
Thank you for your feedback. We are sorry to hear about the circumstances of your order and we truly apologize for the inconveniences caused. Unfortunately, we could not find any correspondence due to the full name and order number is not being provided. For further checking you are welcome to contact us by e-mail, indicating the order number: service@fashionette.nl. Best regards, your fashionette team
27.09.2022 - 21:05
Super snel service
27.09.2022 - 21:04
Ben blij met mijn tas
27.09.2022 - 18:31
Ze sprekengeen nl
Fashionette Team 27.09.2022 - 12:28
Thank you for your feedback, Since fashionette is based in Germany our customer service can respond in English (international language) or German. We thank you for your understanding. Best regards your fashionette team
26.09.2022 - 23:55
Ik ben zeer ontevreden. Ik heb een bestelling geplaatst en kreeg een error dat er iets niet goed was gegaan met de betaling. Het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening. Vervolgens gebeld met de klantenservice die mij verwees een mail te sturen met mijn betaalbewijs, dit ook gedaan. Krijg als antwoord dat ze mijn betaling niet hebben ontvangen en maar weer een nieuwe bestelling moet plaatsen. Denk het ook niet......
Fashionette Team 27.09.2022 - 12:41
Thank you for your feedback. In case we do not receive any payment confirmation, the order is cancelled automatically unfortunately. The refund follows automatically through the payment method selected in the corresponding order. For any further information you are welcome to reply to the existing correspondence. Best regards your fashionette team
26.09.2022 - 22:09
I ordered a bag for my wife received without a shoulder strap. and ruin my gift for her birthday. Such a shame
Fashionette Team 27.09.2022 - 13:12
Thank you for your feedback. We are sorry to hear about the circumstances of your order and apologize for this incident. After checking we were able to recognize that our responsible department has respond your inquiry and offered you a compensation, too. If you have any further questions, please feel free to reply to the existing correspondence. Once again we apologize for the inconveniences. Kind regards your fashionette team
26.09.2022 - 21:08
Levering was snel maar helaas een verkeerde tas ontvangen. Ik hoop dat ik mijn juiste order snel ontvang.
Fashionette Team 27.09.2022 - 10:46
Thank you for your feedback. First of all we would like to apologize for the inconveniences caused. Of course it is not our intention to disappoint you. Unfortunately we could not find any correspondence on your part. Therefore you are welcome to contact our customer service via service@fashionette.nl We apologize again for the circumstances. Kind regards your fashionette team
26.09.2022 - 15:52
Ik heb geen beschermtasje gekregen erbij
26.09.2022 - 14:13
Tas is top! Heel mooi suede van binnen en genoeg vakjes. Op zondag besteld en dinsdag al binnen. Enige minpuntje vond ik dat UPS geen duidelijke tijd aangeeft wanneer het bezorg moment is. Je ziet alleen dat het onderweg is. Al met al heel blij met mijn aankoop
26.09.2022 - 12:08
Mooie aanbiedingen
26.09.2022 - 10:51
Bestellingen worden altijd snel en heel netjes verzonden. Ook de klantenservice is goed te bereiken en komen snel met nette oplossing.
25.09.2022 - 16:28
De eerste bestelling was niet goed gegaan, dit werd goed opgelost. Ook het geld was snel teruggeboekt. Daarna ging het allemaal voorspoedig
25.09.2022 - 10:34
Love the bag.
24.09.2022 - 20:28
Prices changing over night, they do give back the difference but wont allow me to use my birthday voucher I have used when paid the original price because as they said in case I returned the bag and ordered again the voucher would not be valid by that date?? Yeah, I didnt understand neither
Fashionette Team 26.09.2022 - 12:31
Thank you for your feedback. After checking we were able to recognize that our customer service has confirmed you a refund of the difference, which was credited back on to your payment method already. We refer kindly to the voucher conditions where it is stated that the voucher was redeemable on non-sale items only. Therefore the voucher cannot be taken into account additionaly. We thank you for your understanding. Best regards, Your fashionette team
24.09.2022 - 15:45
Alles is goed aangekomen
23.09.2022 - 15:39
Snelle levering
22.09.2022 - 23:05
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het door mij bestelde product bij Fashionette.
22.09.2022 - 19:37
I ordered an item priced 301 euros, but checking the creditcard statement it seems you charged me 392 euros. After calling and sending emails, no solution has been given. Strange to charge 20% over the regular price. This kind of pricing is prohibited in European countries.
Fashionette Team 21.09.2022 - 09:32
Thank you for your feedback. We are sorry to hear about the circumstances of your order and we truly apologize for the inconveniences caused. Unfortunately, we could not find any correspondence on your part. Please note, that by choosing the option "installment payment", the installment purchase fee is 5% of the purchase price in the case of installment purchases over 3 months and 15% in the case of installment purchases over 12 months. Apart from this fee, which is already included in the monthly installments, there are no further fees. For further checking, you are most welcome to contact us by e-mail, indicating the order number: service@fashionette.nl Best regards, your fashionette team
20.09.2022 - 15:21