Je kunt zoeken op designers, kleuren, stijlen enz., bijv.:
  • "zwarte clutch"
  • "michael kors"
  • "schoudertas"
  • ...
categorieën
producten
alle artikelen tonen

fashionette gebruikt zowel eigen cookies als ook cookies van derden om je de best mogelijke service te kunnen bieden. Als je op onze site blijft surfen ga je automatisch akkoord met het gebruik van Cookies. Sluiten

Off-White

Service & Veiligheid

  • Gratis Standaard Verzending & retournering
  • Standaard Verzending: Binnen 2-3 dagen is je bestelling er al
  • Express Levering: Levering de volgende dag mogelijk (slechts € 14,95)
  • 30 dagen retourrecht
  • Koop op afbetaling & overige betaalmethoden mogelijk
  • Trustpilot score: 4.5/5

Off-White schoenen, tassen & accessoires

Dankzij Off-White hoeven liefhebbers van luxe niet langer af te zien van nonchalante streetwear. Designer Virgil Abloh, die voor niemand minder dan rapicoon Kanye West de rol van creative director op zich heeft genomen, begrijpt niet alleen iets van zijn vak, maar maakt tegelijkertijd indruk met opvallende designs en de nodige street-appeal. Zijn inspiratiebron? De club! Parallel aan zijn werk als modedesigner draait hij als dj namelijk ook in de hipste clubs ter wereld en juist daar ontstaan volgens hem de populairste trends. Bij het ontwerpen haalt hij zijn inspiratie bovendien uit zijn jeugd – een mix van jaren 90, basketbal en hiphopcultuur. Door deze invloeden zorgt hij voor een duidelijk herkenbare stijlbreuk die uniek is voor Off-White!

"TREND-ALERT" de mooiste styles van Off-White

Off-White is het enige label dat de perfecte balans heeft gevonden tussen vrouwelijke details en sportieve contouren. Liever bloemen- of graffitiprints op je tas? Bij het Franse label kan het allebei! Tegenstellingen staan aan de basis van de succesformule van Abloh, die ondertussen zelfs herenmode voor Louis Vuitton ontwerpt. De casual sneakers en tassen met de "aanhalingstekens" schitteren al sinds een paar seizoenen onafgebroken op de voorste rij van elke fashionshow – geen wonder dat de It-pieces telkens weer binnen seconden zijn uitverkocht.